Як заявляють автори реформи, це принципово новий підхід до освіти, позиціонуванню вчителя і учня, а також вироблення соціальних цінностей, які раніше ігнорувалися.  Дана концепціяпрезентована   Міністерством освіти і науки України. У минулому році НУШ (НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА) була випробувана в ряді шкіл по всій Україні та тепер запущена на всі навчальні заклади.     Школярів більше не будуть просто напихати набором знань, більше того- навчать шукати інформаціюдумативисловлювати власну думку і аналізуватиСаме такими  компетенціями повинні володіти школярівважає Міністерство освіти і науки України.

Так що саме нас чекає в новітній програмі:

• Уміння розуміти і розмовляти іноземною мовою, що забезпечить розуміння цінностей міжкультурного спілкування.

• Уміння говорити і висловлювати думки на державному і на мові національних меншин.

• Впевнене (і одночасно критичне) застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки інформації на роботі, в громадському просторі і особистому спілкуванні.

• Математична грамотність, яку можна застосовувати не тільки на уроках математики, а й у житті.

• Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні художні смаки, самостійно висловлювати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва.

• Уміння вчитися протягом усього життя. Здатність до пошуку нових знань, придбання нових навичок, організації навчального процесу.

• Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, розуміння і прийняття цінності навколишнього середовища, здатність і бажання дотримуватися здоровий спосіб життя.

• Уміння генерувати нові ідеї, ініціативи та втілювати їх в життя.

• Наукове розуміння природи. Уміння спостерігати, аналізувати, формулювати власну думку, збирати дані, проводити експерименти і підводити підсумки.

• Форми поведінки, необхідні для ефективного і конструктивного участі в суспільному житті, вміння співпрацювати з іншими людьми, попереджати і вирішувати конфлікти.

Для виконання новітньої реформи були виділені кошти для оновлення всього необхідно навчального обладнання для молодших класів та інклюзійних кабінетів, що дійсно дуже необхідно майже всім без винятку навчальним закладам України.

Програма «Нової української школи» також адаптована під програму дитячого садка. Навчання ведеться в ігровій формі -допомогою мультфільмів, за через розфарбовування або постановку дослідів. Урок не триває від дзвінка до дзвінка. Якщо дитина відчує, що втомився, може відійти від «робочого місця» в ігрову або творчу зону. Очікується, що так перехід від садочка до школи для дитини не буде болючим ні в плані зміни методів навчання, ні в плані підвищеного навантаження.

Також першокласники не сидітимуть за звичною схемою: по двоє за партою, парти в три ряди. Згідно з новими стандартами, всім першокласникам необхідні індивідуальні парти (можливо, ви бачили таке в іноземних фільмах). Причому парти повинні бути не звичайним набором «стіл + стілець», а повинні підлаштовуватися під мінливий зростання учня. Робити їх потрібно з легкого матеріалу, оскільки перестановки в класах стануть звичайним явищем: парти можна буде вибудовувати півколом, групами по кілька парт або в будь-який іншій конфігурації. Це допоможе дітям простіше освоювати навички комунікації один з одним.

Відповідно до нових правил оновлення обладнання загального призначення є першочерговим завданням навчальних закладів.

Ще одна з вимог – відкриті стелажі замість шаф з дверцятами. Це повинно стимулювати інтерес дітей до нових знань. У будь-який момент дитина може підійти до стелажів і взяти те, що вважатиме за потрібне: наочні посібники, карти, книги, іграшки . Якщо вам здається, що в таких класах не буде порядку і правил, то це не так. Перед початком навчання вчитель разом з учнями домовляться про деякі правила, обговорять їх і, якщо погодяться з ними, затвердять. Як стверджують психологи, правила, які діти придумали самі і добровільно погодилися їх виконувати, набагато надійніші і вкрай рідко порушуються.

Нові правила від нових вчителів.

• Дітям не будуть задавати домашніх завдань.

• Всі навчальні матеріали будуть залишатися в класі.

• У зоні творчості у кожної дитини буде свій індивідуальний бокс для зберігання витратних матеріалів.

• В 1-м і 2-м класах не буде оцінок – тільки словесне визначення діяльності дитини («молодець», «постарайся наступного разу» і так далі). Так діти не будуть боятися зробити щось неправильно.

Одне з нових правил- це відсутність безлічі визначень і правил, які потрібно зазубрювати: голосні / приголосні звуки, таблиця множення, тощо. Натомість учні займуться складанням слів в ігровій формі або рішенням задачок, підглядаючи в таблицю (так вона краще запам’ятається).

Окремими будуть фізкультура, творчість та іноземна мова. Відразу кілька предметів об’єднають в один – «Я пізнаю світ». В курс увійдуть основи здоров’я, елементи інформатики, природознавства, читання, рахунки идр. При цьому в програмі менше правил і теорії, а більше практики, на основі якої діти самі зроблять висновки про те чи інше явище або предмет.При цьому процес отримання знань буде різнобічним: в процесі формування уявлення про опади, дитина отримає інформацію з галузей природознавства, інформатики, географії та навіть фізики. І все це – в ігровій формі. Також дітям не знижуватимуть оцінки за каліграфію, неправильне з’єднання букв або «вихід» за межі рядка. Головне, щоб учні зрозуміли, як буква виглядає і вимовляється. Написання з часом сформується. 12-ти річна школає також одним зі змін, що в першу чергу торкнуться першокласників, але в міру їх дорослішання Нова українська школа охопить всі класи. Зокрема, реформа має на увазі перехід на 12-річне навчання. Причому це буде не просто додатковий рік школи, а абсолютно нова триступенева структура шкільного курсу.

 

 

 

(0)

Хоча перша інтерактивна дошка була випущена в 1991 році, тільки в останні кілька років Інтерактивні дошки та Інтерактивні комплекси стати обов’язковим обладнанням в закладах освіти на территорії України. Новий акцент на розвитку технологій 21 – го століття, необхідність удосконалення навичок для студентів, та вимога педагогів володіння цією технологією з використанням інтерактивних дошок — різко стимулювали учбовій процес разом з інтерактивним комплексом та його прийняттям до оснащення учбовіх закладів.

5

По суті, інтерактивна дошка поєднує суху дошку стирання з ЖК-проектором і зазвичай встановлюється на стіні або на підлозі за допомогою  спеціального кріплення. Працює з дуже простим у використанні програмним забезпеченням, по суті- інтерактивна дошка стає екраном комп’ютера, доступним для перегляду всьому класові. Проектор проектує контент з комп’ютера на поверхню дошки, а вчитель контролює зміст або за допомогою указки або дотиком руки замість клавіатури і миші. Поєднання програмного забезпечення з проекцією проектора це набагато більше, ніж просто зображення.

Все, що може бути зроблено на моніторі комп’ютера, можуть бути відтворені на інтерактивній дошці. Викладач може створювати привабливі уроки, зосереджуватися на одному завданні, де студенти використовують або свої пальці або маркер, щоб віділити деталі. Інший вчитель може об’єднати кілька елементів в план уроку, такі як веб-сайти, фотографії та музику, що студенти можуть взаємодіяти, реагувати на всю ігформацію усно або навіть писати коментарі на самій дошці. Розмір і розміщення зображення можна змінити за допомогою простого дотику до екрану. Ця технологія робить один комп’ютерний клас працездатною моделлю інтерактивного навчання.  Уявіть, що клас може поринути в сафарі-парк Африки за допомогою відео, звуків тварин і картографічного зображення.

Дослідження неодноразово показали, що студенти вчаться краще, коли вони повністю зайняті мультисенсорним дисплеєм. Інтерактивні дошки полегшують мультимедійне навчання, і ця співпраця кардинально може змінити як ставлення  так і знання учнів предметів, що викладаються за допомогою новітніх інтерактивних комплексів.

У вересні 2010 року авторитетний журнал «Newsweek» повідомив, що 80% початкових і середніх шкіл у Великобританії мають інтерактивні дошки, в порівнянні з 56% в США. Цей показник в Україні сягав не більше 1-2 %. Не дивно, що більшість досліджень беруть свій початок саме у Великобританії та США і учні та студенти в цих країнах мають вищі результати тестів з багатьох дисциплін. Судячи з останніх повідомлень та новин, цілком ймовірно, що частина коштів для фінансування освіти в Україні в 2016 році будуть направлені на придбання  інтерактивних дошок та іншого сучасного обладнання.

Матеріали і програми для використання інтерактивних дошок включають в себе:

  • Мультимедійні уроки і презентації, включаючи аудіо і відео
  • Редагування навчальних матеріалів
  • Демонстрації студентських проектів і презентацій
  • Віртуальні екскурсії
  • Запис уроків, які можуть бути використані для заміщення вчителів
  • Документування успішності учнів

В даний час представлено багато інтерактивних дошок і  компаній-виробників на вибір, проте не всі мають переваги? Які на сьогодні мають вирішальні значення.

Наша компанія пропонує до постачання Сучасних інтерактивних комплексів та інтерактивних дошок за найвігіднішими цінами та максимальним сервісом від 3-х років. Цей простий в освоєнні технологічний пристрій гарантує, що студенти і викладачі розвивають навички 21 століття.

(0)

  Сучасна система освіти відрізняється своєю комплексністю. Програми навчання, шкільне обладнання, методи викладання – все розраховано на учня з середнім рівнем сприйняття і засвоєння матеріалу. Для більшої ефективності в викладання вчитель вільно може використовувати всі ті кошти отримання знань, які відповідають сучасним запитам. Матеріальні і технічні засоби включають численні пристосування.

   Середньостатистичний учень використовує слухове і зорове сприйняття, а також намагається зрозуміти невідомі терміни порівнянням вже відомими. Тобто, якщо надати вже готові ілюстрації, діючі прилади і кольорові макети, то ви не тільки активізуєте всі способи сприйняття, а також зацікавите дітей. Слід пам’ятати те, що засоби навчання бувають натуральними, цифровими, ілюстрованими, інноваційними, одно- і багаторазовими. Це слід врахувати при виборі необхідного обладнання.

    Методисти і педагоги вже більше 150 років стверджують про користь шкільного обладнання відповідного кабінету. Зорове сприйняття влаштовано таким чином, що відкладає в пам’яті побачене надовго. Роль вчителя – запропонувати достатній обсяг знань, при цьому оволодівши увагою кожної дитини. Це здається складним завданням, але маючи під рукою всі необхідні засоби для навчання, включаючи макети, моделі, прилади, інструменти і судини. Також має роль час підключення таких коштів. Є такі типи пристосувань:

  – формують первинні поняття,
– 
ті, які використовуються в середині уроку;
– 
використовувані вчителем для корекції і закріплення знань;
– 
призначені для оцінки знань.

   wdBAHH7wXzE

 

Пам’ять дітей влаштована так, що використання шкільного обладнання для них іноді грає вирішальну роль. Саме тому варто використовувати тільки якісні вироби і такі, що мають сертифікати про придатність до застосування. Безпека використовуваних матеріалів, наявність інструкції, можливість консультування по вас цікавлять, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам – це основні якості, якими повинен володіти обраний покупцем магазин для придбання шкільного обладнання з метою комплектації кабінетів. Якщо продукція буде високоякісної, то вчитель проведе кожен урок із задоволенням, а учень – з користю.

(0)